Thursday 19 September 2013

PANAS!!! Anwar tuduh UMNO bunuh Chin Peng



             Anwar dan Mat Sabu sedang sembah mayat Chin Peng


KUALA LUMPUR: Majlis meraikan ulangtahun ke 5 Anwar sebagai Perdana Menteri 916 ditangguhkan semalam ekoran pengumuman kematian bekas ketua Parti Komunis Malaya.

Dato Seri Anwar Ibrahim dan Mat Sabu telah bergegas ke Bangkok untuk memberi penghormatan terakhir sebagaimana dia pernah menyembah mayat Teoh Beng Hock. Sepanjang penerbangan ke bangkok, Mat Sabu tidak henti-henti menangis sedih.

Dalam kenyataan tertulis kepada media alternatif, Anwar Ibrahim menuduh kerajaan telah menghantar Sirul dan Azilah untuk membunuh mantan ketua Komunis Malaya yang berumur 90 tahun itu.

Anwar percaya ini adalah sebahagian dari perjanjian untuk lepaskan kedua-dua bekas angggota UTK Kali ini, Sirul dan Azilah tidak dibekalkan dengan bahan letupan C4, tepai mengatur Chin Peng diracun dengan Arsenik sepertimana beliau alami pada tahun 1998.

Agensi Husin Lempoyang berupaya hubungi Anwar. Apabila ditanya bagaimana dia percaya arsenik telah digunakna terhadap Chin Penang, katanya, "Chin Peng berhadapan dengan masaalah rambut gugur selama beberapa tahun."

Anwar menambah, "Kalau setakat arsenik, orang macam saya dan Chin Peng tak mati, kuman HIV dari pelacur Siam pasti telah diguna kerana diakhir-akhir hidup Chin Peng, dia berhadapan dengan masaalah susut berat badan.

"Kematian Chin Peng perlu disiasat dan suruhanjaya diraja perlu diwujudkan."

Apabila diberitahu bahawa Chin Peng bukan rakyat Malaysia, Anwar hanya berkata, "Aaa... ya ke?"



SUMBER




No comments:

Post a Comment